Wednesday 9 March 2011

Forex Tution dan Seminar

Salam semua!. Bertemu kita kembali.Mari kita terus memperkatakan soal pokok iaitu menjana pendapatan secara sambilan dan sepenuh masa hanya dgn mengambil masa mungkin kurang dari sejam dan hanya dgn menggunakan telefon bimbit PDA anda dan tambahlah wang anda di bank setiap hari.Ramai dari kita kurang pasti bagaimanakah cara yg sebenarnya mengaut keuntungan cara maya ini. Pepatah Inggeris ada menyebut `knowledge is power'.Di sinilah bermulanya pintu dunia baru kita dari seorang yg tak mengetahui kepada mengetahui dan dari seorang yang sentiasa rugi kepada sentiasa untung dan dari seorang yang malang kepada seorang yang beruntung.Berikan sedikit masa anda dan kosongkan fikiran ketika bertemu dgn saya nanti.`Gelas yg telah penuh tidak dpt menampung air yang baru'.Tentunya anda faham maksud kiasan saya ini.Saya juga manusia biasa seperti anda maka jika anda meminta barulah saya dapat memberi.Tiada indikator atau sistem teknikal yang komplikated.Anda pasti akan tersenyum selepas mendengar taklimat dan panduan yang akan saya berikan nanti kerana mungkin anda tak pernah terfikir yang berdagang dan memperoleh wang demi wang hanya semudah ini.Berikut adalah kondisi perkhidmatan saya.Anda akan ditemu bual oleh saya sebelum kita memulakan urusan ini.Jujur adalah sebaik-baik sikap.Maka jawab saja dgn berterus terang apa saja soalan yg berkait dari saya.Kerana selain menjual perkhidmatan mengajar saya juga mahu membantu dengan sebaik mungkin agar kita tidak bazirkan sessi ini.Tiada cd roam atau nota kerana segala2 maklumat yg berkaitan dgn sesi ini akan saya pindahkan dari pendrive sayy kepada computer anda.Jaminan wang dikembalikan jika ternyata sessi pembelajaran anda dan saya tidak berjaya atau kerugian (bersyarat). Aturkan temu janji untuk masa minima 3jam utk personal coaching (RM1000.00). Atau ikuti sessi pembelajaran secara berkumpulan minima 5 org dgn bayaran sebanyak RM500 seorang. Kami akan mengadakan seminar dari masa ke semasa namun waktu dan tempat akan diatur dan dimaklumkan melalui iklan di Malaysiakini atau akhbar. Semoga anda berjaya bersama kami. Hubungi saya di talian 014-7211372 atau pejabat 03-60341013.Juga anda boleh email kepada saya utk bertukar sebarang maklumat di emaspremier@gmail.com

No comments:

Post a Comment